Ofte stillede spørgsmål
Hvor lang er leveringstiden?
Samtlige produkter er lagervarer og leveres derfor inden 5-7 dage. Hvis en vare er udsolgt, giver vi besked inden 24 timer.
På specialtbestilte varer kan leveringstiden variere. Når vi har en bekræftet leveringstid, sender vi dig en mail og informerer dig om denne.
Hvem sendes leveringen til?
Hjemlevering foregår normalt fra hverdage 08.00-18.00 til nærmeste port, opgang eller garage. Som kunde bliver du underrettet via telefon/SMS af transportøren inden leveringen og vil her modtage mere information om leveringsdato og klokkeslæt. Derefter får du et tidsinterval (ikke eksakt tid) i samråd med transportselskabet.
Kan jeg ændre leveringsadressen?
Ved kassen har du mulighed for at vælge "anden leveringsadresse". Her indtaster du den adresse, du ønsker at levere din ordre til.
Min levering var skadet ved ankomst, hvad gør jeg?
Hvis produktet skulle være blevet beskadiget ved ankomsten, bedes du anvende din reklamationsret via telefon +46 770 337 335 eller via vores hjemmeside. Vi kontakter så hurtigt som muligt. Kontakt os venligst, hvis du har spørgsmål.
Vær opmærksom på, at skaden skal noteres på forsendelsesseddelen sammen med chaufføren, når du modtager leveringen. Dette er meget vigtigt, da du ikke kan hævde transportskader på et senere tidspunkt. Skader skal også dokumenteres med et billede, også selvom skaden ikke er synlig, før fjerner eventuel emballage. Dette skal ske inden 14 dage efter modtagelse af levering.
Lagervarer og bestillingsvarer/produktionsvarer
Lagervarerne er klar til at blive sendt til dig så hurtigt som muligt, dog kan visse varer være udsolgte, og vi forbeholder os ret til, at dette kan opstå.
Bestillingsvarer er produkter, der er fremstillet specielt efter dine ønsker og disse varer kan ikke returneres. Ved bestilling af fremstillingsvarer modtager du en "sidste dato" for ændring direkte til din e-mail. Efter denne dato begynder produktionen af din ordre, og der kan ikke længere udføres ændringer eller makuleringer.
Hvordan får jeg besked?
Når din bestilling afsendes fra os, vil du modtage en e-mail samt en SMS med et forsendelsesnummer og et link, der giver dig mulighed for at spore forsendelsen. Speditøren vil derefter dagen før levering via telefon/sms kontakte dig med et tidsinterval for din levering.
Mit fragtnummer virker ikke, hvad gør jeg?
Fragtnummeret sendes normalt til dig same dag, pakken forlader vores lager. Bemærk venligst at det kan tage op til 1 dag før forsendelsen kan spore.
Kan jeg få min ordre leveret senere?
For at se om vi kan levere din ordre på et senere tidspunkt, beder vi dig kontakte vores kundeservice på +46 770 337 335.
Hvad koster fragt?
Fragtomkostninger tkoster mellem 99 kr – 149 kr.
Hvordan gør jeg hvis jeg vil returnere en vare?
Ved returneringer kan du blot sende en mail til [email protected] eller ringe til vores kundeservice på +46 770 337 335.
Hvor lang er min returret?
I henhold til distributions- og boligsalgsloven har du som forbruger altid 14 dages fortrydelsesret. For at du kan føle dig fuldstændig sikker på dit køb, tilbyder Stuckatur i Sverige AB en fuld 30-dages returret efter at du har modtaget varen. Hvis du ønsker at returnere varen, står du som kunde for returfragten. Ved returneringer kan du sende en mail til [email protected] eller ringe til vores kundeservice på +46 770 337 335.
Er det gratis at returnere en forsendelse til jer?
Returneringen skal ske med vil ske med Postens Virksomhedsforsendelse, DHL Virksomhedsforsendelse, Schenker Virksomhedsforsendelse eller Fedex og du som kunde står selv for returomkostningerne. Du kan også forhøre os, hvad vi opkræver for returfragt. Kunden er ansvarlig for produktet inden at det er leveret tilbage til os. Returneringer må ikke sendes som porto eller til pakkecentre.
Hvis vi har sendt den forkerte vare, står vi for returomkostningerne.
Hvor lang tid har jeg til at sende min vare tilbage?
Fra datoen du har modtaget dine fragtsedler, har du 30 dage til at sende varen tilbage. Hvis du ikke har anvendt dine fragtsedler inden 30 dage, udløber din ret til at returnere produktet.
Hvordan finder jeg statussen på min ordre?
Vi sender altid en bekræftelsesmail så snart at din ordre er i vores system. Inden 1-3 arbejdsdage efter at du har afgivet din bestilling, sender vi dig en bekræftelse når varen forventes at forlade lageret. Når varen har forladt lageret, modtager du endnu en mail med forsendelsesnummeret.
Hvordan afbestiller jeg min ordre?
For at afbestille din ordre kan du e-maile til [email protected] eller ringe +46 770 337 335. Hvis din ordre allerede er blevet sendt, kan den afhentes men der vil da tillægges returomkostninger.
Hvor er min ordre?
Hvis du har modtaget et forsendelsesnummer på din ordre, kan du spore din bestilling ved at gå ind på den respektive fragtvirksomheds hjemmeside og indtaste forsendelsesnummeret.
Kan jeg få hjælp til min bestilling?
Du kan alle ugens dage kontakte vores kundeservice, hvis du har brug for hjælp til din bestilling.
Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?
•Kortbetaling
Hvordan kan jeg som kunde føle mig sikker på kvaliteten?
Vores produkter bliver fremstillet på fabrikker med den nyeste teknologi i branchen og har høje produktionsniveauer. Hvert produkt er kvalitetssikret for at sikre stabilitet, form og konsistens. Før produktet leveres til kunden, tjekkes det en sidste gang.
Montering
Se brugsanvisninger
Skal produkterne males?
Alle vores produkter er behandlet med en hvid grunder/primer og er klar til at blive malet. Vi anbefaler at bruge vandbaseret maling.
D-cor påtager sig ikke ansvar for resultatet efter maling eller anden overfladebehandling, og vi anbefaler derfor, at du tester på en mindre overflade, hvis du vil bruge andre former for maling.
Hvilke åbningstider har jeres kundeservice?
Vi er åbne arbejdsdage mellem 9-16.
Kan jeg se varen før jeg køber?
Nej, men vi sender dig gerne prøvemodeller , dette gælder samtlige lofts-, vægge-, gulv- og Loftsliste indirekte lys. Læs mere under Kundeservice.
Har I en ombytningsret?
Nej, vi tilbyder en 30-dages returret/fortrydelsesret når du handler hos os. Hvis du ønsker et andet produkt end det du bestilte, skaber vi en returnering hvis det er inden for din fortrydelsesret og tilføjer en ny ordre med det rigtige produkt.