Faqs By Forsendelse & Levering
Hvor lang er leveringstiden?
Samtlige produkter er lagervarer og leveres derfor inden 5-7 dage. Hvis en vare er udsolgt, giver vi besked inden 24 timer.
På specialtbestilte varer kan leveringstiden variere. Når vi har en bekræftet leveringstid, sender vi dig en mail og informerer dig om denne.
Hvem sendes leveringen til?
Hjemlevering foregår normalt fra hverdage 08.00-18.00 til nærmeste port, opgang eller garage. Som kunde bliver du underrettet via telefon/SMS af transportøren inden leveringen og vil her modtage mere information om leveringsdato og klokkeslæt. Derefter får du et tidsinterval (ikke eksakt tid) i samråd med transportselskabet.
Kan jeg ændre leveringsadressen?
Ved kassen har du mulighed for at vælge "anden leveringsadresse". Her indtaster du den adresse, du ønsker at levere din ordre til.
Min levering var skadet ved ankomst, hvad gør jeg?
Hvis produktet skulle være blevet beskadiget ved ankomsten, bedes du anvende din reklamationsret via telefon +46 770 337 335 eller via vores hjemmeside. Vi kontakter så hurtigt som muligt. Kontakt os venligst, hvis du har spørgsmål.
Vær opmærksom på, at skaden skal noteres på forsendelsesseddelen sammen med chaufføren, når du modtager leveringen. Dette er meget vigtigt, da du ikke kan hævde transportskader på et senere tidspunkt. Skader skal også dokumenteres med et billede, også selvom skaden ikke er synlig, før fjerner eventuel emballage. Dette skal ske inden 14 dage efter modtagelse af levering.
Lagervarer og bestillingsvarer/produktionsvarer
Lagervarerne er klar til at blive sendt til dig så hurtigt som muligt, dog kan visse varer være udsolgte, og vi forbeholder os ret til, at dette kan opstå.
Bestillingsvarer er produkter, der er fremstillet specielt efter dine ønsker og disse varer kan ikke returneres. Ved bestilling af fremstillingsvarer modtager du en "sidste dato" for ændring direkte til din e-mail. Efter denne dato begynder produktionen af din ordre, og der kan ikke længere udføres ændringer eller makuleringer.
Hvordan får jeg besked?
Når din bestilling afsendes fra os, vil du modtage en e-mail samt en SMS med et forsendelsesnummer og et link, der giver dig mulighed for at spore forsendelsen. Speditøren vil derefter dagen før levering via telefon/sms kontakte dig med et tidsinterval for din levering.
Mit fragtnummer virker ikke, hvad gør jeg?
Fragtnummeret sendes normalt til dig same dag, pakken forlader vores lager. Bemærk venligst at det kan tage op til 1 dag før forsendelsen kan spore.
Kan jeg få min ordre leveret senere?
For at se om vi kan levere din ordre på et senere tidspunkt, beder vi dig kontakte vores kundeservice på +46 770 337 335.
Hvad koster fragt?
Fragtomkostninger tkoster mellem 99 kr – 149 kr.