BESTILLING
Når du bestiller via vores webshop d-cor.dk eller via e-mail [email protected], bekræfter vi ordren ved at sende en ordrebekræftelse og købsbetingelser til den email-adresse, som du du har angivet. Denne ordrebekræftelse er en bekræftelse på, at der er indgået en købsaftale mellem dig og Stuckatur i Sverige AB. Den udfyldte ordre betyder også, at du accepterer vores købsbetingelser og accepterer, at navn og person- eller firmanavn er registreret i vores forretningssystem. Stuckatur i Sverige AB omfatter ikke aftaler med personer, der ikke er voksne (18 år).
KUNDESERVICE
For mere information og spørgsmål om bestilling, bedes du kontakte vores kundeservice. Vi modtager opkald hver dag i ugen mandag-fredag 9.00-16.00 og vi svarer på e-mails inden for 24 timer.
PRØVER
Hvis du er i tvivl om dit valg, tilbyder vi vores kunder gratis prøver af alle vores indendørs lister.Gælder loftlister, gulvlister og væglister. Læs mere under KUNDESERVICE - PRØVER. Pakker af prøvestykker sendes af FedEx og afhentes ved nærmeste afleveringssted, meddelelsen sendes til den angivne adresse og kan kun hentes af kunden, identifikationskontrol.Vi sender altid en e-mail, der bekræfter, at vi har sendt din pakke. Hvis du ikke modtager din besked inden for 10 dage, bedes du kontakte vores kundeservice.
PRISER & INFORMATION PÅ VORES HJEMMESIDE
Priserne i vores online-butik er i danske kroner inklusiv moms. Det gælder både den pris og den vare, der præsenteres ved kassen på købstidspunktetm, vi reserverer dog for forkerte priser forårsaget af tekniske problemer.
KØB / BETALNING
Ved kassen er der forskellige betalings-muligheder. Du kan vælge at betale med VISA-kort eller MasterCard. Du kan også vælge en direkte-betaling via banken, en IBAN-betaling.
Kortbetaling
Betaling med kort foretages i overensstemmelse med gældende regler for online betaling i Sverige og EU. Vi bruger Nets / Webpay's hostede PCI-DSS-certificerede kortbetalingsløsning. Vi accepterer følgende kort: Visa og MasterCard. Pengene reserveres på din konto på bestillingstidspunktet. Alle transaktioner sendes via Secure Sockets Layer (SSL) meget sikkert krypteret. Ingen kortnumre gemmes. Vi bruger den nyeste sikkerhedsteknologi til kreditkortbetalinger online 3D-Secure - en standard udviklet af VISA og MasterCard med det formål, at validere forbrugerne korrekt, når de køber online. Når ordren leveres, overføres reservationen til et køb.
Forudbetaling via bank / IBAN
Direkte efter du har lagt bestilling foretager du en betaling på egen hånd via din bank mm. Til vores IBAN-nummer: xxxxxxxxxx. Du bliver ikke automatisk videresendt til et betalingsvindue. Så snart vi har modtaget din betaling, sender vi leveringen til dig. Glem ikke at levere ordrenummeret på betalingen. Hvis du har travlt med at få leveringen, er denne betalingsopsætning ikke at foretrække, da det tager cirka 3 dage for os at se, om vi har modtaget din betaling. Forudbetaling via IBAN er også gratis som resten af vores betalingsmuligheder.Bemærk at omfangsrige pakker og lister over 150 cm skal sendes med direkte levering.
LEVERINGER
Til privatpersoner och virksomheder leveres alle pakkeforsendelser normalt til angivne adresse med FedEx. Virksomheder og privatpersoner, der er på arbejde / hjemme i normale åbningstider (kl. 08.00-17.00), kan vælge levering uden reservation. På leveringsdagen skal en person være i stand til at anerkende forsendelsen.
Hvis du ønsker at bestille en mere præcis tid med transportøren, skal du vælge Levering med reservation af tid.Læs mere om de forskellige muligheder under hver overskrift nedenfor.
Desværre kan vi ikke påvirke transportørens tidspunkter og køredage. I nogle mindre byer i Sverige kan luftfartsselskabet kun have levering på visse dage i ugen.
Ved modtagelse af varerne skal de omhyggeligt inspiceres, inden leveringen kvitteres. Hvis der er synlig skade på emballagen eller på produktet, skal dette noteres på forsendelsesbogen, inden den anerkendes og du kvitterer.
Fragtselskabet stiller ikke varer uden kvittering af kunden eller på vegne af den kundeansvarlige modtager. Det betyder, at du er ansvarlig for at finde nogen, der kan modtage og kvittere for varerne, når leveringen udføres.
Hvis ingen er til stede, når leveringen finder sted, kan det betyde, at kunden kan afhente forsendelsen på fragtfirmaets terminal.
Leveringsforsinkelser og erstatningskrav
Hvis Stuckatur i Sverige AB ikke kan levere produktet inden den aftalte tid, skal forbrugeren informeres om dette inden for 24 timer, og samtidig informeres om ny leveringstid. Hvis Stuckatur i Sverige AB ikke har mulighed for at levere varen inden for en rimelig tidsperiode, har køber ret til at ophæve købsaftalen. Dette gælder også specialbestillinger.
Når din bestilling forlader vores lager, så overgår leveringsansvaret til fragtfirmaet, og vi kan ikke give nogen leveringsgaranti. Vi forbeholder os ret til at fralægge os alt erstatningsansvar over for kunden vedrørende leveringsforsinkelser, som er forårsaget af vores leverandører eller af fragtselskabet efter afhentning på vores lager. Bestil aldrig håndværkere, før du har kontrolleret, at de rette artikler er blevet leveret, og at der ingen skader er opstået under leveringen.
I tilfælde af fejl og tvist, så følger vi forbrug.dk's anbefalinger.
Transportskade
Eventuelle transportskader som er opstået under leveringen til dig, står Stuckatur i Sverige AB til ansvar for. Hvis du ved modtagelse af din levering, opdager at forsendelsen er blevet beskadiget, enten selve produktet eller emballagen, beder vi dig om at anmelde dette direkte til fragtfirmaet ved at notere skaden på fragtseddelen inden at forsendelsen leveres. Tag altid billeder af synlige transportskader. Skaden rapporteres til vores kundeservice på +46 770 337 335 eller via e-mail [email protected].
Uafhentede pakker
Som køber har du ansvaret for at afhente din forsendelse inden for den angivne tidsperiode. Hvis du ikke kan tage imod pakken ved levering eller ikke afhenter din pakke på leveringsstedet, vil den blive returneret til os, og vi kan derefter opkræve et rimeligt beløb for fragt og håndtering. Vi opkræver et gebyr på 250 kr, hvis en pakke ikke bliver afhentet. Forsendelsen forbliver hos ombuddet i 14 dage før at den sendes tilbage til os. Bemærk venligst, at hvis du fortryder et køb og ønsker at returnere varen, skal du først hente forsendelsen pakken og derefter returnere den i henhold til returbeskrivelsen herunder.
Ved levering udenfor Sverige Norge eller Denmark, beder vi dig kontakte vores kundeserivce på telefon +46 770 337 335 eller sende en e-mail til [email protected]
FORTRYDELSESRET / RETURRET
I henhold til distributions- og boligsalgsloven har du som forbruger altid 14 dages fortrydelsesret. For at du kan føle dig fuldstændig sikker på dit køb, tilbyder Stuckatur i Sverige AB en fuld 30-dages returret efter at du har modtaget varen. Hvis du ønsker at returnere varen, står du som kunde for returfragten.
En forudsætning for denne fortrydelsesret er dog, at produktet er ubrugt og ubeskadiget. Hvis varen altså ikke er i samme stand som da vi sendte produktet, kan vi foretage et fradrag der svarer til produktets værditab. Du har ikke ret til at fortryde dit køb hvis varen på grund af dens natur ikke kan returneres. Loven (2005:59) om fjernsalgskontrakter og aftaler uden for forretningslokaler, indeholder en række bestemmelser, der begrænser retten til denne fortrydelsesret. Vi vil gøre kunden opmærksom på, at i henhold till § 5 gælder fortrydelsesretten ikke hvis aftalen vedrører: "et produkt, der skal fremstilles eller ændres væsentligt i henhold til forbrugerens specifikke ønsker eller som på anden vis vil have et klart personligt præg". Eksempler er produkter der fremstilles efter bestilling og som er tilpasset kundens ønsker.
Ønsker du at udnytte din fortrydelsesret, så send os altid en e-mail på [email protected] eller ring +46 770 337 335 senest 30 dage efter at du modtog varen/varerne som du ønsker at returnere. Vi har brug for følgende oplysninger fra dig:
1) Ordrenummer (findes på din ordrebekræftelse, på følgeseddelen eller fakturaen)
2) Navn og kontaktoplysninger
3) Artikelnummer og antal på de produkter, som du ønsker at returnere
Returneringen skal ske med vil ske med Postens Virksomhedsforsendelse, DHL Virksomhedsforsendelse, Schenker Virksomhedsforsendelse eller Fedex og du som kunde står selv for returomkostningerne. Du kan også forhøre os, hvad vi opkræver for returfragt. Kunden er ansvarlig for produktet inden at det er leveret tilbage til os. Returneringer må ikke sendes som porto eller til pakkecentre.
Returadressen er Virkesvägen 4, 703 83 Örebro, Sweden. For virksomheder som handler hos Stuckatur i Sverige AB, er Købsloven gældende.
Link til Forbrug Europa: Forbrug Europa.dk
Tilbagebetalinger
Tilbagebetalinger betales tilbage til det kontokort eller den bankkonto som blev anvendt under bestillingen. Forbrugeren har ret til at få hele beløbet af købet inkl. Fragtomkostningerne tilbagebetalt inden 14 dage fra den dag Stuckatur i Sverige modtog besked om returneringen. Returfragt betales af forbrugeren. Når vi har modtaget og kontrolleret den returnerede vare, vil tilbagebetalingen finde sted. Hvis du har betalt med faktura, direkte betaling eller forudbetaling overfører vi pengene til din bankkonto. Hvis du har betalt med kort, krediterer vi hele summen af købet inkl. Fragtomkostningerne tilbage på dit kort.
REKLAMATIONSRET
Hvis du har modtaget et defekt eller forkertprodukt, bedes du kontakte vores kundeservice inden for en rimelig tidsperiode (2 måneder) på [email protected]. Beskriv venligst fejlen så grundigt som muligt, og helst sammen med et vedhæftet billede. Hvis vi ikke kan løse problemet, kan du naturligvis anmode om et nyt produkt. Klager skal indsendes i overensstemmelse med de instruktioner, du modtager fra os. Reklamationsretten er på 3 år. Klagen skal indberettes senest 2 måneder efter, at forbrugeren har modtaget leveringen. I tilfælde af en klage, er Stuckatur i Sverige AB altid ansvarlig at et nyt produkt leveres samt eventuelle retur- og andre omkostninger i forbindelse med klagen, herunder benzinomkostninger, parkeringsomkostninger, telefonafgifter og lignende udgifter.
Bestil aldrig en håndværker, før du har bekræftet, at de rigtige varer er blevet leveret, og at de ikke er blevet beskadigede under leveringen. Defekte og beskadigede varer må ikke monteres, da dette er lig med at køberen har godkendt leveringen. Dette gør sig dog ikke gældende, hvis omstændigheder gør det umuligt at se, at den pågældende vare er defekt, når den monteres.
Sørg for at undersøge disse produkter omhyggeligt inden de monteres eller opsættes. Stuckatur i Sverige AB kompenserer ikke for håndværksomkostninger i forbindelse med en klage. Derfor er det vigtigt, at du tjekker varerne før montering.
Tilbagebetalinger ved reklamation
Hvis Stuckatur i Sverige AB foretager en omlevering eller behandler en reklamationsklage, skal eventuelle forsendelsesomkostninger refunderes senest 14 dage efter datoen Stuckatur i Sverige AB modtog den annoncerede vare. Returnering af varer og tilbagebetalinger skal finde sted uden unødige forsinkelser.
I tilfælde af potentielle uoverensstemmelser, følger vi anbefalingerne fra forbrug.dk’s: forbrug.dk
Link til den europæiske kommissions online platform for tvistløsing (ODR); ec.europa.eu/odr
Stuckatur i Sverige AB overholder kravene for PCI DSS.
PERSONOPLYSNINGER
Når du registrerer dig som kunde hos os eller via din bestilling, accepterer du, at vi lagrer og anvender dine oplysninger i vores virksomhed for at kunne gennemføre og levere den service, du forventer af os. Ifølge PUL har du ret til at modtage de oplysninger, vi har registreret fra dig. Hvis du anser disse oplysninger for forkerte eller irrelevante, kan du anmode om at få dem rettet eller fjernet fra vores kunderegister. Kontakt venligst vores kundeservice, og vi vil hjælpe dig. De oplysninger du angiver om dig selv, bruges af Stuckatur i Sverige AB og vores partnere til betaling og levering. Vi garanterer samtidig at ingen oplysninger om dig vil blive solgt eller videregivet til tredjeparter.
COPYRIGHT
Alt indhold på www.d-cor.dk, herunder tekst, billeder, filer, logoer og programmer tilhører Stuckatur i Sverige AB eller vores leverandører og er beskyttet af svenske og internationale copyright love. For at bruge materiale fra vores hjemmeside, kræves der skriftlig tilladelse fra os.
FORCE MAJEURE
Både Stuckatur i Sverige AB og kunden skal undtages fra købets opfyldelse, hvis udførelsen forhindres eller er væsentligt hindret af omstændigheder som Stuckatur i Sverige AB eller kunden ikke kunne have påvirket eller forudsagt. Følgende og lignende omstændigheder betragtes som undtagelser, hvor de hindrer eller hæmmer udførelsen af købet: brand, krig, mobilisering, rekvisition, beslaglæggelse, valutarestriktioner, generel mangel på varer, mangel på transportmidler, strejke, lockout, begrænsning med hensyn til magt og manglende eller forsinket underentreprise på grund af de omstændigheder, der er omtalt i dette afsnit eller andre omstændigheder som Stuckatur Sverige AB eller Kunden ikke har indflydelse på og som enten forhindrer eller hindrer Stuckatur Sverige AB eller kundens ydeevne på en sådan måde, at købet kun kan finde sted til en unormalt høj pris.